انواع کیف چرم زنانه

فروشگاه اینترنتی سیتی مارکت خرید بدون واسطه

انواع کیف چرم زنانه

۲ بازديد
کیف چرمی را می توان یک اکسسوری لوکس دانست که جایگاه ویژه ای در صنعت مد دارد. اکثر تولید کنندگان تمام تلاش خود را برای ایجاد کیسه های کاربردی برای کاربردها و موقعیت های مختلف انجام می دهند. در نتیجه مدل های مختلفی از این محصولات در بازار موجود است. در این قسمت چند نمونه از کاربردی ترین انواع کیف چرم زنانه را ارائه می دهیم.
کیف های شانه
این کیف در دهه 90 میلادی وارد مد شد و مدت کوتاهی است که بسیار محبوب شده است. کیفی است که به راحتی می توانید آن را روی دوش خود حمل کنید. کیسه های دوش برای استفاده روزمره عالی هستند.
کیسه پاکت نامه
کیف کلاچ محصولی باریک، ظریف و نسبتا کوچک است. این کیف ها معمولا بدون بند هستند، اما گاهی اوقات ممکن است به جای بند، یک زنجیر ظریف وجود داشته باشد. کیف کلاچ دستی است و برای شرکت در مراسم و مهمانی های خاص انتخابی عالی است. این کیف ها ظرفیت زیادی ندارند و می توانید لوازم مورد نیاز خود مانند موبایل، کارت نقدی، کلید و سایر لوازم جانبی را در آن قرار دهید.
کیف کیف
نوع دیگری از کیف های چرم زنانه به کیف های دستی معروف است. کف این کیسه ها پهن و مسطح است و به صورت عمودی می ایستد. دسته های پهن این کیف ها حمل آن ها را آسان می کند. این کیف هم برای مجالس رسمی و هم برای مجالس رسمی می تواند یک انتخاب عالی و کاربردی باشد. طیف گسترده ای از کوله پشتی ها آن را به یک انتخاب عالی برای محل کار تبدیل می کند.
کیسه خرید
یکی از بهترین کیف های چرمی برای استایل روزمره، کیف خرید است. این کیف سایز بزرگ و ظرفیت بالایی دارد. باز شدن پهن و بدون زیپ این محصول آن را به یکی از بهترین خریدها تبدیل کرده است. شما می توانید تمام وسایل ضروری و ضروری خود را در این کیف قرار داده و با خود حمل کنید.کیف خرید با انواع مدل ها و لباس ها بسیار سازگار است و استفاده آسانی دارد.
کوله پشتی زنانه
یکی دیگر از نمونه های کیف چرمی زنانه که این روزها مورد استفاده قرار می گیرد، کیف زنانه است. مانند سایر طرح های کیف، کیف های چرمی دارای دو بند هستند که روی شانه قرار می گیرند. این نوع کیف کاربردهای زیادی دارد و می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه، مدرسه، دانشگاه، مسافرت و ... باشد. با خرید کیف دستی چرمی زنانه می توانید استایلی زیبا و منحصر به فرد ایجاد کنید.
یک کیف کراس بادی
بدون شک می توان کیف کراس بادی را یکی از کاربردی ترین مدل های کیف زنانه دانست. این محصول دارای یک بند شانه بلند است که می توانید آن را به صورت مورب روی شانه خود قرار دهید. در این شرایط هر دو دست شما آزاد است و به راحتی می توانید به کیف برسید. این مدل کیف زنانه با انواع لباس های اسپرت و راحتی جلوه خوبی دارد.
کوله پشتی
یکی دیگر از مدل های کیف چرم زنانه که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و روی افراد با استایل های مختلف دیده می شود، کیف کمری است. پک فانی در اصل یک کیف دستی بدون بند است که دور کمر بسته می شود. می توانید وسایل ضروری را در این کیف قرار دهید و با خیال راحت به مکان های شلوغ بروید. کیف های کمری چرمی ظاهری جذاب دارند و می توانند تاثیر مثبتی بر استایل شما داشته باشند.

سیتی مارکت به عنوان مرجع اصلی انواع کفش تبریز و کیف چرم زنانه در شهر تبریز فعالیت دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.